פרסום בטאבולה ואאוטבריין

מומחים בקידום בטאבולה ואאוטבריין לעסקים, חברות וארגונים

היתרונות של פרסום בטאבולה ואאוטבריין

Taboola ו-Outbrain הן פלטפורמות פרסום מובילות לקידום תוכן.

פלטפורמות אלו פועלות על ידי הצגת תוכן (בדרך כלל כתבה או מאמר) המשתלב בצורה של המלצה באתרים פופולריים (בישראל לדוגמה: Ynet, Mako, וואלה, n12, ועוד). מטרת השיווק בפלטפורמות אלו היא לחשוף את קהל הלקוחות שלנו לתוכן שכתבנו / נכתב עלינו בדרך שנראת טבעית ולא ״דוחפת״ מידי, תוך כדי שהם קוראים חדשות למשל.

טאבולה ואאוטבריין פיתחו אלגוריתמים מתקדמים המאפשרים להתאים את התוכן ללקוחות על סמך היסטוריית הגלישה והתנהגותם ברשת.

לפרסום בטאבולה ואאוטבריין יתרונות רבים, אך ריכזנו עבורכם את הבולטים שביניהם – יצירת לידים איכותיים, פיצול סיכונים, חיזוק ומיצוב המותג, העברת המסר השיווקי בדרך חכמה, קבלת נתונים מדויקים על הצלחת הקמפיין והכפלת הכוח למשפך השיווק.


הרחבה על כל אחד מהיתרונות בהמשך העמוד:


יצירת לידים איכותיים

בהמשך לזה שטאבולה ואאוטבריין הן פלטפורמות לקידום תוכן מותאם לגולש באתרים מובילים, התהליך אותו המשתמשים עוברים שונה לגמרי מזה שעוברים בערוצי שיווק דיגיטלי אחרים כמו אינסטגרם, פייסבוק או גוגל.

לרוב, נקדם כתבת תוכן שנכתבה על החברה שלכם או על הנושא אותו נרצה לקדם, הלקוח יכנס לקרוא את הכתבה ומכאן מתחיל התהליך. לאחר שהתעניין וקרא את התוכן אותו קידמנו, רק אז נבקש לייצר את הפנייה. ולכן, הלידים שיגיעו מפלטפורמות אלו לרוב יהיו איכותיים ביותר.

פיצול סיכונים

ברוב המקרים מערך שיווק לא יתבסס על טאבולה ואאוטבריין, אלא יכלול את ערוצי השיווק ה״מקובלים״ יותר ובנוסף את טאבולה ו/או אאוטבריין.

לכן, שילוב של פרסום בטאבולה ואאוטבריין במערך השיווק שלנו הוא חשוב ביותר. זה יעזור לייצר עוד לידים מעולים, ולא פחות חשוב, לפצל את התלות שלנו בפלטפומות האחרות.

חיזוק ומיצוב המותג

בזכות אופי השיווק טאבולה ואאוטבריין, אפקט נוסף שנשיג הוא חיזוקר ומיצוב המותג. תחשבו על זה, כאשר משתמשים גולשים באתרים המובילים ביותר ורואים את החברה שלכם שם, יחד עם כל הגדולים.

מעבר לזה, את התוכן שנקדם בפלטפורמות ניתן להעלות גם ככתבה לאתר חדשות מוביל וכך בעצם ליצור אצל המשתמשים תחושה של ביטחון במותג שלכם.

קבלת נתונים מדוייקים על הצלחת הקמפיין

יתרון ענק ומשמעותי של שיווק דיגיטלי ופרסום בטאבולה ואאוטבריין בפרט הוא קבלת הנתונים המדוייקים.

בעזרת פטלפורמות הפרסום, כלי מדידה חכמים ופלטפורמות לניתוח נתונים – נוכל למדוד את הצלחת הקמפיין ולבצע אופטימיזציה בצורה הטובה ביותר.

הסיבה שיתרון זה הוא כל-כך משמעותי היא שאנחנו כמשווקים נוכל להבין מה עובד פחות טוב ומה יותר טוב, נשפר ונשקיע איפה שנכון יותר וככה נשמור על החזר השקעה חיובי (ROI חיובי) מפעילות השיווק שלכם בדיגיטל.

מכפיל כוח למשפך השיווק

משפך שיווק הוא סוג של טקטיקה מובילה ומקובלת בתחום השיווק בדיגיטל. המשפך הוא בעצם התהליך אותו אנחנו מעבירים את הלקוח מרגע ה״פגישה הראשונה״ עם פרסום שלנו ועד שהעסקה נסגרת.

שיווק בטאבולה ואאוטבריין יכול להועיל ולשפר כמעט כל משפך שיווקי, ויש אף כאלה שממש מבוססים על פלטפורמות אלו.

שטחי הפרסום שבהן משתמשות הפלטפורמות והתהליך אותו עובר המשתמש מהווים חלק חשוב ביצירת ביטחון ואמון, מודעות למותג וחשיפה למסר שאותו נרצה להעביר.

השורה התחתונה

שיווק בטאבולה ואאוטבריין הוא חלק בלתי נפרד ממשפך שיווק מנצח, ולפעמים אף החלק העיקרי שבו.

עסק שלא נמצא בכל זירות השיווק בדיגיטל אשר נכונות עבורו, מפסיד כמות עצומה של לקוחות למתחרים ומאפשר להם לפתוח פער.

כדי להביא את היתרונות האלה לידי ביטוי, גוף מקצועי חייב לעמוד מאחורי השיווק שלכם, לתכנן את האסטרטגיה והוציא אותה לפועל בצורה הטובה ביותר. החברה שלנו הוקמה כדי לתת לחברות וארגונים מעטפת מלאה בתחום השיווק הדיגיטלי. אבל באמת.

מתכנון האסטרטגיה, דרך יצירת קריאייטיב ותוכן, עד עליה לאוויר והניהול השוטף של השיווק שלכם בדיגיטל – אנחנו כאן בשבילכם.

לתיאום פגישה השאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם תוך זמן קצר.

תוכלו ליצור איתנו קשר גם בשיחת טלפון, בווצאפ או שתשאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם במהירות!

אנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00-19:00.

היי, אנחנו - Trapick || נעים להכיר!

אנחנו כאן בשביל לקחת את השיווק שלכם לשלב הבא

תמיד תשארו מעודכנים

הרשמו עכשיו לקבלת העדכונים שלנו