ניהול וקידום עמודי לינקדאין

מומחים בפרסום בלינקדאין לעסקים, חברות וארגונים

היתרונות של פרסום בלינקדאין

לינקדאין היא רשת חברתית המבוססת על יצירת קשרים עסקיים ומקצועיים. האתר עלה לאוויר בשנת 2003 ומאז צבר פופולריות רבה בקרב אנשי מקצוע במגוון תחומים, אנשי עסקים, מנהלים בכירים בחברות ועוד.
ליקדאין היא פלטפורמה מעולה לשיווק חברות כחלק ממערך שיווק מקיף או אפילו כמערך שיווק שלם המבוסס על הפלטפורמה (תלוי בתקציב ובגודל הקהל הרלוונטי לכם).

המשתמשים בלינקדאין בדרך כלל יחפשו קשרים עסקיים, לקוחות או לגייס עובדים, ולכן, בניגוד לפלטפורמות הסושיאל מדיה האחרות כמו פייסבוק, אינסטגרם או טיקטוק, אופי הפעילות בלינקדאין הוא רציני ועסקי יותר. לרוב, בלינקדאין נפרסם מידע מקצועי ורלוונטי בעל ערך רב ונעדיף להמעיט בפרסום חוויות אישיות וחברתיות.

בדומה לפלטפורמות האחרות, גם בלינקדאין ניתן לקדם את העמוד העסקי שלכם באופן אורגני ו/או ממומן, כאשר ברוב המקרים העדיפות תהיה על פעילות מקיפה תוך שימוש בכל הכלים המדהימים של הפלטפורמה.

כמובן שבמידה והמטרה היא יצירת לידים באופן מהיר והצורך הוא שכמות הלידים תהיה גדולה, לוותר על קידום ממומן לא בא בחשבון.

לניהול וקידום דף עסקי בלינקדאין יתרונות רבים

בין היתרונות ניתן למצוא – טווח תקציבים גמיש, קהל יעד איכותי ביותר, הגדרה מדויקת לפי תפקידים ותחומים, מיצוב המותג, קבלת נתונים מדויקים על הצלחת הקמפיין ורימרקטינג. או בשפה פשוטה – פרסום חוזר לקהל ספציפי שכבר התעניין בעסק שלכם בעבר.


טווח תקציבים גמיש

גם בלינקדאין, כמו ברוב הפלטפורמות לשיווק בדיגיטל, ניתן להתחיל לפרסם בתקציבים נמוכים ואפשר להפיק תועלת גם בתקציבי עתק. ככה שטווח התקציבים באמת רחב ובין אם התקציב שלכם הוא אלפי שקלים בודדים ובין אם התקציב שלכם הוא מאות אלפי שקלים – לינקדאין יכול לתת לכם מענה מצוין.

כאמור, קידום בלינקדאין זמין כמעט לכל עסק בזכות הטווח הגמיש, אך חשוב לדעת, שיווק דיגיטלי וקידום בלינקדאין בפרט מקצוע לכל דבר, ולכן, חשוב מאד לשים דגש על בחירת גורם מקצועי ואמין שידאג שהכסף שתשקיעו בקידום החברה שלכם ישיג את התוצאה הרצויה. לכל חברה יש את האסטרטגיה השיווקית המתאימה לה וכך גם התקציב המתאים ודרכי הפעולה המתאימות.

בין אם המטרה שלכם היא הגדלת המכירות, יצירת לידים, חיזוק הקשר עם הלקוחות, מיצוב המותג או כל סיבה אחרת, ההחלטה החשובה ביותר שתעשו היא בחירת הגורם שחאראי על ניהול השיווק הדיגיטלי שלכם.

קהל יעד מובחר

יתרון נוסף וענק של לינקדאין הוא קהל השמתמשים בפלטפורמה. בשל אופי הפלטפורמה ומטרתה, קהל המשתמשים בלינקדאין נחשב לאיכותי ומובחר ביותר.

הסיבה שקהל המשתמשים בלינקדאין הוא ככ איכותי היא אופי הפעילות ברשת חברתית זו, שהוא כאמור מקצועי בלבד ולכן מדובר בקהל יעד רלוונטי ואיכותי – כמעט לכל מטרה.

הגדרה מדויקת על פי תפקידים ותחומים

אחת האופציות החשובות ביותר בפרסום בלינקדאין היא הגדרת קהל היעד על פי תפקידים, מקצועות ותחומים.
בניגוד לפלטפורמות אחרות, בהן ניתן ״לטרגט״ קהל בעיקר על ידי הגדרת תחומי עניין, בלינקדאין נהוג מאוד לעדכן בפרופיל האישי את מקום העבודה ואת התפקיד. לכן, אם המטרה היא להגיע ללקוחות מתחומים ו/או תפקידים ספציפיים לינקדאין יכולה להיות הפתרון המושלם.

מיצוב המותג

אם החלטתם ללכת על פרסום העסק בלינקדאין, מעבר ליתרונות של קבלת לידים ולקוחות חדשים, יש יתרון נוסף ומשמעותי שלא זוכה למספיק קרדיט. לינקדאין היא פלטפורמה מצוינת למיצוב מותגים. בעזרת שיווק ממוקד לקהל יעד מדויק ואיכותי, ובזכות המוניטין המצוין של הפלטפורמה – שיווק בלינקדאין בהחלט יעזור למצב את המותג שלכם.

קבלת נתונים מדוייקים על הצלחת הקמפיין

יתרון ענק ומשמעותי של שיווק דיגיטלי ושיווק בלינקדאין בפרט הוא קבלת הנתונים המדוייקים.

בעזרת פטלפורמות הפרסום, כלי מדידה חכמים ופלטפורמות לניתוח נתונים – נוכל למדוד את הצלחת הקמפיין ולבצע אופטימיזציה בצורה הטובה ביותר.

הסיבה שיתרון זה הוא כל-כך משמעותי היא שאנחנו כמשווקים נוכל להבין מה עובד פחות טוב ומה יותר טוב, נשפר ונשקיע איפה שנכון יותר וככה נשמור על החזר השקעה חיובי (ROI חיובי) מפעילות השיווק שלכם בדיגיטל.

רימרקטינג

נתון חשוב: בממוצע, לפני שאדם מגיב לפרסום הוא רואה אותו בין 6-10 פעמים.

איך זה קשור לרימרקטינג? ומה זה בכלל רימרקטינג? אז ככה – רימרקטינג, כשמו כן הוא, שיווק חוזר. (Re-Marketing)

לפלטפורמות השיווק בדיגיטל, בעזרת כלים נוספים שאנחנו עובדים איתם, יש את היכולת “למרקר” את הקהל שהביע עניין בפרסום שלכם או ביצע פעולה כלשהי – ולהתאים לאותו קהל סדרת פרסומים אשר בנויה בהתאמה לשלב בו הוא נמצא במשפך.

בלי רימרקטינג – אין משפך שיווק מוצלח ואיכותי.

לסיכום

במידה וקהל היעד שנמצא בלינקדאין רלוונטי עבורכם, אין ספק ששיווק בלינקדאין יעזור לכם להשיג את המטרות העסקיות והשיווקיות שלכם.

עסק שלא נמצא בכל זירות השיווק בדיגיטל אשר נכונות עבורו, מפסיד כמות עצומה של לקוחות למתחרים ומאפשר להם לפתוח פער.

כדי להביא את היתרונות האלה לידי ביטוי, גוף מקצועי חייב לעמוד מאחורי השיווק שלכם, לתכנן את האסטרטגיה והוציא אותה לפועל בצורה הטובה ביותר. החברה שלנו הוקמה כדי לתת לחברות וארגונים מעטפת מלאה בתחום השיווק הדיגיטלי. אבל באמת.

מתכנון האסטרטגיה, דרך יצירת קריאייטיב ותוכן, עד עליה לאוויר והניהול השוטף של השיווק שלכם בדיגיטל – אנחנו כאן בשבילכם.

לתיאום פגישה השאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם תוך זמן קצר.

תוכלו ליצור איתנו קשר גם בשיחת טלפון, בווצאפ או שתשאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם במהירות!

אנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00-19:00.

היי, אנחנו - Trapick || נעים להכיר!

אנחנו כאן בשביל לקחת את השיווק שלכם לשלב הבא

תמיד תשארו מעודכנים

הרשמו עכשיו לקבלת העדכונים שלנו