לכל עסק יש את הסיפור שלו, ומשאלתו של כל עסק היא להפיץ אותו לכמה שיותר אנשים. אפשרות אחת, היא לשתף STORY ולקוות שהוא יגיע לכמה שיותר משתמשים. אפשרות נוספת? להבטיח כי הסטורי שלכם יקבל חשיפה נרחבת ומדויקת! לפניכם, כל מה שחשוב לדעת על קידום ממומן בסטורי באינסטגרם!
אז מה זה בכלל STORY ב-INSTAGRAM?
לטובת אלו מכם שמודעים לכוחה של האפליקציה, אך לא ממש עושים בה שימוש, הנה הסבר קצרצר על הסטורי: מדובר על אופציית שיתוף ל-24 שעות בלבד. כלומר, בעל החשבון יכול לשתף את העוקבים שלו בתמונות או בסרטונים שהצפייה בהם מוגבלת בזמן. באופן אוטומטי, כעבור 24 שעות התוכן יוסר ולא יהיה זמין עוד. חשוב לציין כי התוכן אינו נמחק, אלא נשמר תחת לשונית stories archive. כמו כן, בעל הפרופיל יכול ליצור תיקיות של סטוריז – highlights, דרכן יוכלו העוקבים לצפות בתוכן שעלה לסטוריז.
קידום ממומן בסטורי באינסטגרם – איך זה עובד?
ראשית, הסבר קצרצר מהו קידום ממומן: קידום המותנה בתשלום לאינסטגרם. רק לשם ההשוואה, בקידום אורגני למשל אינכם מחויבים לשלם אף לא שקל אחד על הפרסומים שלכם. כלומר, אינסטגרם היא פלטפורמת פרסום חינמית שלא מתנה את השימוש בה בדמי הקמה, תשלום חודשי על שימוש או כל שורה קטנה אחרת.
הקידום הממומן באינסטגרם סופר-פשוט וכולל כמה שלבים:
- בחירת ה-STORY שתרצו לקדם – טיפ: שימו לב כי אתם בוחרים בסטורי שיש בו ערך אמיתי – כזה שיגרום למשתמש שייחשף אליו להתעכב עליו, ובתקווה – יניע אותו לפעולה
- הגדרת מטרה לקמפיין – מה תרצו להשיג מהקידום? לדוגמא: עוד עוקבים לפרופיל, ביקורים באתר הבית, יותר הודעות פרטיות וכן הלאה
- הגדרת קהל – בשלב זה עליכם להגדיר לעומק את הקהל שתרצו שייחשף למודעה. יהיה עליכם להגדיר לוקיישן, תחומי עניין, מין וגיל
השורות הקטנות של הסיפור – מה לא תוכלו לקדם?
האם תוכלו לקדם כל STORY שלכם? התשובה היא שלא (לפחות, לא כרגע). עליכם לעצב את הסטורי כך שיתאים לתנאי הפרסום העדכניים. למה חשוב לשים לב?
- אינכם יכולים לתייג בסטורי שלכם חשבון נוסף
- אין כל אפשרות לקדם סטורי עם שאלון
- חשוב לדעת: תוכלו לקדם STORY שכבר שיתפתם ונמצא בארכיון. כלומר, הקידום אינו מותנה ביצירת סטורי חדש שטרם נחשף לקהל העוקבים
לקדם ממומן בסטורי מבלי לשלם לאינסטגרם – איך עושים את זה?
אתם לא רוצים לשלם ישירות לאינסטגרם (או לשלם בכלל)? תוכלו לקדם תוכן בסטורי באמצעות משפיענים. ומה זה אומר בפועל? תוכלו ליזום פניה למובילי דעת קהל, ולהציע להם שיתוף פעולה: הם – ישתפו את המוצר/שירות שלכם ב-STORY. אתם – תתגמלו אותם כספית או בשליחת מארז עם המוצרים שלכם.
אנחנו ב-Trapick מומחים בשירות קידום ממומן בסטורי באינסטגרם. למידע נוסף, אתם מוזמנים לפנות אלינו – לחצו על "דברו איתנו"!