בדרך למעלה – איך מתחילים שיווק דיגיטלי עם Trapick?

רוצים להגדיל את מספר העוקבים שלכם באינסטרגם או בפייסבוק? או לקדם את אתר הבית שלכם, בשביל זה אתם צריכים חברה שמתמחה בשיווק דיגיטלי! המשיכו לקרוא!

By Trapick

תוכן עניינים

אתם רוצים להגביר את הנוכחות באינסטגרם, "לשקם" את עמוד הפייסבוק העסקי או לקדם את אתר הבית שלכם? אתם צריכים שירות של שיווק דיגיטלי! עסקים קטנים וגדולים כאחד, מבינים כי ב-2021 המסיבה הכי טובה בעיר מתקיימת במרחב הדיגיטלי. לשמחתכם, בכדי להיכנס אליה אינכם צריכים לרכוש כרטיס מבעוד מועד, להציג תו ירוק או לקוות שתתחבבו על הסלקטורית. מה אתם כן צריכים? חברת שיווק דיגיטלי שתמקם אתכם במתחם ה-VIP. אנחנו ב-Trapick נשמח לקחת אתכם הכי גבוה שאפשר! עד שניפגש, אנו שמחים לשתף אתכם בתהליך העבודה שלנו המתבסס על שלושה צעדים בלבד!

בדרך למעלה – איך מתחילים שיווק דיגיטלי עם UPPER?

הצעד הראשון: תיאום ציפיות כללי ובחירת המסלול המתאים

ב-Trapick אנו מכירים בכך שלכל עסק ישנם יעדים שונים אליהם הוא רוצה להגיע. ולכן, בשלב הראשון נבקש ללמוד אתכם, להגדיר את מטרת העל שלכם ולדעת מהי הפרשנות שלכם ל"הצלחה". תיאום הציפיות הינו השלב הקריטי ביותר בתהליך העבודה, ודילוג עליו עלול לעלות בזמן, כסף ובעיקר – חוסר שביעות רצון. לאחר שנבין מהו היעד שלכם (לדוגמא: להגדיל כניסות לאתר שיובילו להגדלת מכירות), נוכל להתאים לכם מסלול שיווק דיגיטלי ייחודי.  מניסיוננו, לכל עסק – בהתאם למאפייניו, מטרותיו ותקציבו, מתאים מסלול שיווק דיגיטלי שונה לחלוטין. אנו שמחים להציג מגוון מסלולים, הנבדלים זה מזה בסוג, היקף ומחיר השירותים. 

הצעד השני: גיבוש האסטרטגיה שתוביל אותנו אל היעד

בשלב זה, ידוע לאן אתם רוצים להגיע. כעת, יהיה עלינו לגבש תוכנית פעולה יישומית שתוביל אותנו יחד אל היעד – האסטרטגיה השיווקית. רק בכדי להמחיש את הרעיון, הרי שתוכלו להגיע אל העיר תל אביב בכמה כלי רכב – רכב פרטי, רכבת, אוטובוס, מונית, אופניים, קורקינט וכיוצא בזה. כל אחד מהם יוביל אתכם אל היעד הסופי, אך בדרך ומהירות שונות. אסטרטגיה שיווקית היא בעצם ה"איך" – איך לפעול בכדי לכבוש את מטרותיכם ולהגיע אל היעד. מכאן, שבשלב זה נקבע יחד באילו רשתות חברתיות כדאי להשקיע את תקציבי הפרסום, בכל כמה זמן כדאי להקים קמפיין ממומן, האם נכון לחדש את העיצוב הגרפי באתר וכן הלאה. 

הצעד השלישי: למה אתם מחכים? יוצאים לדרך עם תוכנית שיווק דיגיטלי!

שני הצעדים הראשונים הם "שרטוט" של הדרך. והצעד השלישי? היציאה המשותפת לדרך! אנחנו נשב בכיסא הנהג ונוביל אתכם בבטחה אל היעד הסופי. ואתם? תישבו לידנו, תכוונו אותנו, תעניקו לנו משוב ותדייקו אותנו. תהליך של שיווק דיגיטלי אינו מתחיל ומסתיים בפעולה אחת, אלא שמדובר על תהליך הדרגתי ומתמשך. אנו מאמינים בשיתוף פעולה מלא אתכם, ומניסיוננו הוא מעצים את חווית העבודה המשותפת ומשפיע באופן ישיר על התוצאות. 

כעת, אחרי שאתם יודעים איך עתיד להיראות תהליך של שיווק דיגיטלי עם Trapick, כל שנותר לנו הוא לתאם פגישה! אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכל שאלה וגם ליהנות מייעוץ מקצועי ללא עלות.

קטגוריות מאמרים

השירותים שלנו

מאמרים נוספים

בניית אתר לעסק - 7 טיפים שאתם חייבים לדעת

אם חשבתם לבנות אתר לעסק, כדאי שתעצרו לקרוא את זה. סיכמנו בשבילכם מספר טיפים קצרים שיעזרו לכם להפיק את המירב…

קידום באינסטגרם – שיטת הפרסום המועדפת על בעלי עסקים

לקידום באינסטגרם יש מספר יתרונות בולטים והוא חשוב להצלחת העסק שלכם. אם אתם לא יודעים מה זה קידום באינסטגרם או…

ניהול עמוד אינסטגרם – הדרך המומלצת להרים את העסק

בעלי עסקים? אם עד היום אין לכם עמוד עסקי באינסטגרם אתם מפסידים המון לקוחות פוטנציאלים לעסק שלכם. היתרונות ודגשים לניהול…

ניהול פייסבוק ואינסטגרם בצורה נכונה – למה זה חשוב?

כבר יש לכם עמודי פייסבוק ואינסטגרם לעזק שלכם? אספנו בשבילכם את המרכיבים החשובים, האסטרטגיות והיתרונות של קידום בפייסבוק ובאינסטגרם.

תוכלו ליצור איתנו קשר גם בשיחת טלפון, בווצאפ או שתשאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם במהירות!

אנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00-19:00.

היי, אנחנו - Trapick || נעים להכיר!

אנחנו כאן בשביל לקחת את השיווק שלכם לשלב הבא

תמיד תשארו מעודכנים

הרשמו עכשיו לקבלת העדכונים שלנו