פעמים רבות, הקמת העמוד העסקי בפייסבוק מקבילה לפתיחת העסק החדש. מתוך מוטיבציה לחסוך כמה שרק ניתן בעלויות, בעלי עסקים רבים בוחרים לנסות ולנהל את העמוד העסקי שלהם לגמרי לבד.
כשמספר העוקבים בעמוד לא עולה והפניות לא מגיעות, מתקבלת ההחלטה: לפנות לחברה מקצועית שתנהל את עמוד הפייסבוק. נשמע לכם מוכר?
בכדי שהעמוד שלכם יהיה בעל ערך – לעוקבים ובעיקר לכם, ראוי להפקיד את מלאכת הניהול בידיה של חברה מקצועית כמו Trapick.
רגע לפני שאתם בוחרים ליישם את שיטת ה"עשה זאת בעצמך" על עמוד הפייסבוק שלכם, דעו מהי משמעותו של ניהול עצמי ומהו באמת דורש מכם.
במה מותנה ניהול עמוד פייסבוק לבד?
השתעשעתם יותר מפעם אחת עם הרעיון לנהל בעצמכם את עמוד הפייסבוק שלכם? לא נאמר שאין זה אפשרי, אך כן נדגיש בפניכם כי מדובר על משימה שאינה בהכרח פשוטה.
ניהול עמוד פייסבוק הוא הרבה מעבר לשיתוף תמונת פרופיל חדשה, ללחוץ על POST ולהגיב לעוקבים על תגובותיהם. ניהול העמוד מצריך מכם להיות אנשי מקצוע מיומנים בכמה תחומים שונים, לא פחות. כשאתם בוחרים ללכת על ניהול עצמאי, עליכם לבצע את כל הפעולות הבאות לגמרי לבד:
- הגדרת תקציב הפרסום וניהולו
- גיבוש אסטרטגיית קידום ופרסום בפייסבוק
- יצירת תוכן מילולי וחזותי – מסטטוסים ועד תמונות
- תזמון המודעות / פרסום המודעות בשעות בהן החשיפה נוטה להיות גבוהה יותר
- היכרות עם שיטות קידום אורגניות יעילות
- הקמת קמפיינים ממומנים בפייסבוק
- ניתוח הקמפיינים והסקת מסקנות ועוד…
מעבר לכך שניהול עצמאי של העמוד מותנה בידע ומקצועיות, הרי שהוא דורש בעוד דבר אחד קטן ושולי – זמן. ואם לדייק: המון זמן.
כבעלי עסקים המנהלים צוותי עובדים, משרתים לקוחות ומתנהלים מול ספקים, כנראה שהמשאב האחרון שיש לכם הוא זמן. השקעה חלקית וניהול בגישת "על הדרך" או "יהיה בסדר", לא רק שלא יטיבו עמכם, אלא שהם גם עלולים ליצור לכם נזק תדמיתי.
ניהול עמוד עסקי לפייסבוק – מה כלול במסלול?
בגדול, את כל מה שצריך בכדי שהעמוד שלכם יעבוד: מפתיחת העמוד, דרך הקמת קמפיינים ממומנים (מודעות פרסומיות בתשלום שתכליתן הגדלת חשיפה) ועד שיתוף התוכן בפועל. חשוב לציין כי למרות שאנו אלו המנהלים לכם את הדף העסקי ברשת החברתית, אנו דוגלים בתהליך עבודה משותף שהמעורבות שלכם בו גבוהה.