העמוד העסקי שלכם בפייסבוק הוא סניף לחנות הדגל שלכם: אתם נוכחים בו, יש בו לקוחות (עוקבים), אתם מעניקים בו שירות ולעתים אפילו מוכרים ממנו ישירות. לצערכם או לשמחתכם (רק אתם תחליטו), אינכם יכולים להיות בעת ובעונה אחת בכמה מקומות, ולכן מומלץ להפקיד ניהול דף עסקי בפייסבוק בידיים מקצועיות.
כשם שניהול חנות פיסית מותנה בכוח אדם והשקעה רבה, כך גם ניהול העמוד העסקי בפייסבוק. כחלק מהעבודה של ניהול דף פייסבוק באחריותו של מנהל הרשת החברתית לבצע עבורכם (ובשמכם) את הדברים הבאים:
- יצירת תוכן מקורי ומגוון לשיתוף בעמוד העסקי
- מענה לתגובות גולשים על הפוסטים ("מתי אתם נפתחים?", "כמה זה עולה?")
- מענה לגולשים בתיבת ההודעות הפרטית
- קידום פוסטים נבחרים בשיטה ממומנת וכן הלאה…
ניהול דף עסקי בפייסבוק – מי צריך את זה?
התשובה היא שכל העסקים – מחברות השיפוץ, דרך יועצים פנסיונים ועד בתי האירוח. כל עוד אתם פעילים בדיגיטל, ניהול דף פייסבוק חיוני לעסק שלכם.
במידה ואינכם פעילים בדיגיטל, פתיחת עמוד עסקי בפייסבוק היא הדבר הראשון צריך לעניין אתכם.
פרופיל עסקי בפייסבוק – למה בכלל צריך שירותי ניהול דף פייסבוק
- ב-2021 הנוכחות הדיגיטלית היא חובה! אמנם זהו לא חוק, אך היעדרות מהזירה הדיגיטלית בהכרח תשאיר אתכם מאחור (ותעניק יתרון למתחרים שלכם). עבור קהלים רבים, מי שלא נמצא ברשת – פשוט לא קיים.
- הנוכחות הדיגיטלית חשובה למוניטין, למיתוג ולנראות, אך גם למכירות שלכם. על גבי הפייסבוק תוכלו לפרסם את מיטב המוצרים שלכם, לייצר לידים ולתרגמם למכירות.
- ואם אתם צריכים סיבה נוספת, הנה היא: דף עסקי בפייסבוק לא עולה לכם כסף (אם נשים לרגע בצד את הקידום הממומן). נותנים לכם במה להעלות מודעות למותג שלכם? עלו עליה! עם ניהול עמוד פייסבוק חכם תוכלו להגיע לקהל רב ורלוונטי יותר.
לבלוט מעל כולם? זה אפשרי! 3 טיפים לניהול עמוד הפייסבוק
- עיצוב גרפי מקצועי לפוסטים שלכם – מבלי להכיר אתכם, אנחנו יכולים לנחש כי משאלתכם היא לבלוט לטובה ולא לרעה. הבולטות שלכם מתחילה בפוסטים המעוצבים בסטנדרט הגבוה ביותר! גם כשאתם "רק" רוצים לאחל לעוקבים שלכם חג שמח, ראוי שהתמונה המעוצבת תיראה מקצועית ותעלה חיוך (ולא גיחוך חלילה…).
- הניעו לפעולה – קל יותר ונכון יותר לבלוט באמצעות קהילת העוקבים שלכם. נסו להניע אותם לפעולה בכל פוסט שאתם מפרסמים. תגובות = מעורבות גבוהה = חשיפה = בולטות. לדוגמא: "יום הפיצה שמח! איזו תוספת אתם הכי אוהבים?", "אנחנו התחסנו! ואתם?", "חג פורים שמח! מה אתם הכנסתם למשלוח המנות שלכם?", וכן הלאה…
- הטבות ייחודיות לחברי הקבוצה/עמוד – דרך נוספת לבלוט מעל כולם היא להציע את מה שאחרים לא מציעים. לדוגמא: הטבות ייחודיות ("לכל חברי הפייסבוק שלנו יינתנו 20% הנחה נוספים"). הטבה שכזו יוצרת אפקט משולש: שימור העוקבים בעמוד, הגדלת מכירות והצטרפות של עוקבים חדשים לעמוד.
אנחנו ב-Trapick מציעים שירות של ניהול דף עסקי בפייסבוק! אנו מזמינים אתכם להתרשם ממסלולי הקידום שלנו כאן באתר.