כבר חודשים שמספר העוקבים לא עולה, המעורבות בחשבון נמוכה והלייקים לא זורמים לחשבונכם?
אפשר לנחש כי הבעיה היא בניהול העמוד שלכם.
למרות שאין נוסחה מדעית ל"קידום עמוד אינסטגרם", ישנן פעולות שבהכרח יקדמו את החשבון, וכך גם אתכם ואת העסק שלכם.
כידוע, ניתן ללמוד מהצלחות אך גם מכישלונות וטעויות. בכדי שגם אתם תוכלו להחזיק בארגז כלים כבד ועשיר יותר, אנחנו שמחים לחלוק אתכם את 5 הטעויות הנפוצות ביותר עם קידום עסקים באינסטגרם.
1.אתם לא מגיבים לעוקבים שלכם בפוסטים
זו הטעות הנפוצה ביותר, שהמחיר עליה הוא הגבוה ביותר. שימו לב: חשוב מאד שתגיבו לעוקבים שלכם. לכל העוקבים ולכל תגובה.
המענה שלכם לשאלות/תגובות העוקבים, יוצר גשר וקשר ביניכם וביניהם. המענה הישיר והעקבי תורם מאד לאמינות שלכם, אך הוא בעיקר מגדיל את חשיפת הפוסט והעמוד.
2.מעלים תמונה פעם באף פעם לא
כלל הזהב של קידום עסקים באינסטגרם הוא להעלות תוכן בתדירות גבוהה. שיתוף תמונה פעם בחודש לא רק שלא יתרום לקידום החשבון שלכם, אלא עלול לעלות לכם גם בנוטשים (עוקבים שעושים unfollow).
באינסטגרם אין כזה דבר יותר מדי, וככל שתשתפו יותר תוכן, כך יותר טוב. מדוע חשוב לשתף כל כך הרבה תמונות? מסיבה פשוטה:
שיתוף תמונה דומה לשיחת טלפון עם חבר, בה אתם מתעדכנים ומעדכנים. באינסטגרם, התמונות מספרות לעוקבים איך אתם מרגישים, מה אתם עושים, מה אתם מתכננים וכיוצא בזה.
מבלי ש"תרימו להם טלפון", יהיה להם קשה מאד לשמור אתכם על קשר והם יחפשו לעצמכם עמיתים אחרים לשיחה. (כן, חשבונות מתחרים…).
3.אתם לא מלכלכים את הידיים במחקר מתחרים
רק עד לפני כמה שנים, מחקרי המתחרים היו מתבצעים מתחת לראדאר (בשקט בשקט).
ב-2021 לעומת זאת, כל המידע נגיש לכם בלחיצת כפתור (במגע אצבעותיכם אם תרצו). מה אתם צריכים לעשות?
להיכנס לחשבון האינסטגרם של המתחרים שלכם וללמוד את הפעילות שלהם. המטרה אינה להעתיק מהם תוכן חלילה, אלא ללמוד את סוג התוכן המועדף על קהל היעד, תדירות שיתוף התוכן, השפה השיווקית-מיתוגית וכן הלאה.
4.אתם לא מתייגים בתי עסק אחרים
ישנם בעלי עסקים שמחזיקים בעיקרון: "אני לא מתייג בתי עסק אחרים בחשבון שלי".
לאינסטגרם חוקים משלו, ומבלי שתלמדו אותם ותצייתו להם, אתם עלולים להישאר מאחור.
קידום עסקים באינסטגרם, מבוסס במידה רבה על הפרגון ההדדי בין עסקים באמצעות תיוגים.
כשאתם מתייגים בית עסק אחר בסטורי לדוגמא, הסבירות שהוא ישתף את התוכן שלכם בחזרה – גבוהה מאד. מה יוצא לכם מזה? חשיפה!
5.שיתוף תוכן בשעות מנומנמות
האלגוריתם של אינסטגרם אמנם לא ידוע, אך מה שכן ידוע הוא שישנן שעות בהן התוכן זוכה לחשיפה גבוהה יותר.
ישנם עסקים המעידים כי תמונות המשותפות בשעות הערב (בין 18:00 ל-21:00), זוכות לחשיפה המקסימלית.
מאחר ואין באמת נוסחה, אין לכם ברירה אלא להתנסות ולבדוק מה עובד לכם יותר ופחות: שתפו תוכן בשעות שונות, ובדקו לאורך זמן אילו פוסטים זוכים לחשיפה הגבוהה ביותר.