קצת על איסטגרם
אינסטגרם היא אחת מהרשתות החברתיות המובילות בעולם וכפועל יוצא מכך מהווה פלטפורמה מצוינת לקידום עסקים. אינסטגרם נקנתה על ידי "Meta", פייסבוק לשעבר, ועברה התפתחויות ושינויים רבים מאז שנרכשה בשנת 2012 כשנה וחצי לאחר השקתה. סטורי הוא אחד הכלים שבזכותה הרשת החברתית כזו פופולריית כיום בארץ ובעולם כולו. עסקים משתמשים בכל הכלים אשר ברשות אינסטגרם, ביניהם סטורים, על מנת לקדם את העסק שלהם בצורה היעילה ביותר.
איך מפרסמים באינסטגרם?
מה זה בכלל קידום ממומן באינסטגרם?
אסטרטגיה שיווקית נכונה לקידום אינסטגרם עסקי, מאפשרת לעסקים לבצע קידום באינסטגרם למוצר או לשירות אותם הם מציעים, להגיע לחשיפה מרבית ובאמצעות כך להגיע להגדלת המכירות. קיימות אופציות שונות לניהול הקידום ואחת הדרכים המרכזיות היא קידום ממומן באינסטגרם בעזרת קמפיינים. הקמפיין הממומן הוא קמפיין פרסום בתשלום המיועד להגעה לגולשים חדשים מתוך קהל היעד שהגדרנו מראש וחושף עוקבים נוספים לפעילות.
קידום סטורי באינסטגרם
סטורי הוא פיצ'ר הנמשך 15 שניות בלבד ונשאר למשך 24 שעות סך הכל. כמעט כל אחד שמשתמש באפליקציה מכיר את פעולת ה'רענון' שמבצעים מספר פעמים ביום על מנת להתעדכן בסטורים ומעשיהם של החשבונות אחריהם עוקבים. על כן כדאי לבחון את הסטורי כפלטפורמה משמעותית למטרת פרסום. זו מאפשרת לעסקים לספר על מוצר או שירות שלהם בעזרת מידע ספציפי ובכך לפרסם זאת ברשת החברתית. נמפה בפניכם כמה דגשים חשובים כשמדברים על קידום סטורי באינסטגרם:
1. השקיעו בתוכן – רק תוכן איכותי, אמיתי ואותנטי יסחף אחריו גולשים רבים. בעולם בו התוכן לא מפסיק להגיע, ובכמויות, חשוב לייצר ערך מוסף לגולשים אשר צופים בו. ברגע שמשקיעים וחושבים בחכמה על התוכן אותו תרצו ליצור, העוקבים יגיעו.
2. שימו דגש על רושם ראשוני – השקיעו רבות בשתי השניות הראשונות של הסטורי. תוודאו שהמודעה מושכת את העין ותגרמו לגולש להישאר עליה ולא להעביר ישר לסטורי הבא (יש לא מעט כאלו).
3. תהיו ממוקדים – יש לכם 15 שניות בלבד להעביר את המסר שרציתם לגולשים. תהיו ממוקדים ועניינים בעת העברת המסרים. הגישו להם את ה'תכלס', בצורה נוחה ומובנת. במידה וקיים פירוט נוסף הכינו אופציה לרכישה או לקריאה נוספת והשתדלו שלא להעמיס במידע. חשוב להעביר את המסר מבלי לגרום למשתמש ללחוץ על כפתורים נוספים כדי ליצור חוויה נוחה וכיפית.
4. ייצרו מעורבות – תייגו אנשים, השתמשו בהאשטגים ובעזרת ביצוע פעולות הגדילו את המעורבות של הגולשים בעמוד שלכם.
5. הישארו בתודעה – החשיבות העיקרית של יצירת סטורים וקידומם היא להיות בתודעה של העוקבים שלכם ולהגיע לעוקבים חדשים. לכן וודאו כי אתם מעלים מספיק תוכן ובמידת הצורך מדגישים את שם המותג שלכם, שלא ישכחו מכם.
6. ענו לקהל שלכם – אמינות היא ערך עליון בכל הנוגע לשמירת עוקבים. תשדרו אמינות כלפי הלקוחות הקיימים ואל תשכחו מהם בעת החיפוש אחר הלקוחות החדשים.
7. Sponsored – חשוב לציין שבשביל להיות 'שקופים' וכדי שהגולשים יבינו שמדובר במודעת פרסום ממומנת, מוסיפים את הכיתוב 'ממומן' שהוא 'Sponsored' למען הגילוי הנאות.
בחירת חברה לקידום באינסטגרם
רצוי לתכנן את התהליך יחד עם חברה מקצועית ומנוסה לקידום אינסטגרם עסקי. אנחנו ב-Trapick מומחים בכל הנוגע לשירות קידום ממומן באינסטגרם באמצעות פילוח ממוקד של קהלי היעד, ניהול מדויק של מודעות הקמפיין, מעקב שוטף אחר ביצועיו ושיפור מתמיד לאורך כולו. אנו מתמקדים בהגדלת החשיפה שגורמת למעורבות גבוהה יותר ובסופו של דבר ליותר ויותר לקוחות רוכשים, לתוצאות.
התרשמתם? תוכלו להשאיר פרטים בהמשך העמוד ונחזור אליכם בהקדם!