קצת על אינסטגרם למי שלא מכיר
אינסטגרם היא אחת מהרשתות החברתיות המובילות בעולם ומהווה את אחת הפלטפורמות המצוינות לקידום עסקים. היא הושקה לראשונה בשנת 2010 כאפליקציה חברתית לשיתוף תמונות, התפתחה, נקנתה על ידי פייסבוק, שכיום נקראת בשמה החדש "Meta" ועברה שינויים ושדרוגים רבים. כיום, אינסטגרם ללא ספק ביססה את מעמדה בעולם הווירטואלי והפכה לאחת הרשתות החברתיות הגדולות והפופולריות הן בישראל והן בעולם.
פלטפורמה פופולרית זו מאפשרת לעסקים לבצע קידום באינסטגרם למוצרים ואפילו לשירותים, לקבל חשיפה מקסימלית ובאמצעות כך להגיע להגדלת המכירות. מחיר לניהול אינסטגרם עלול להשתנות בין חברה אחרת לשנייה, ובשביל זה אנחנו פה, כדי לעשות לכם סדר.
כמה עולה ניהול אינסטגרם? ומהו המחירון לניהול אינסטגרם?
איגדנו עבורכם מידע בנושא על מנת שתוכלו לקדם את העסקים שלכם בצורה איכותית ובמחיר מתאים.
תחילה חשוב לציין שאינסטגרם היא אפליקציה חינמית. כלומר היא לא מתנה את החברות בה או את השימוש בה בדמי הקמה, בתשלום חודשי או תשלום שימוש כזה או אחר. כמו כן, היתרון הבולט בה הוא המחיר. עלויות הפרסום בה נמוכות ביחס לפלטפורמות פרסום אחרות מה שגורם לרשת החברתית הזו להיות פופולרית מאוד בקרב עסקים רבים. טרם עידן השיווק הדיגיטלי, עסק שהיה מעוניין לפרסם נאלץ להוציא סכומים עצומים על אפיקי פרסום מסורתיים ביניהם טלוויזיה, רדיו או עיתון. השיטות הללו לרוב היו הוצאה משמעותית למדי שלא הייתה נגישה לכל העל עסק.
במערכת הרגילה של קידום ממומן באינסטגרם ניתן להחליט על מחיר ועל משך זמן הקידום באותו המחיר. קיים מעין סולם הזזה, ממש 'סקאלה' המשקף כמה זמן וכמה כסף אתם רוצים לשלם עבור הפרסום. בשביל ההתנסות ניתן לשלם אפילו עשרה שקלים למשך 24 שעות ולראות כיצד זה פועל. תקציב הפרסום באינסטגרם הוא הקובע את העלות ומשך הקידום באינסטגרם, ניתן לכוונן אותו שיהיה ארוך, קצר, גבוה או נמוך. אינסטגרם משתמשת בנתון שנקרא ‘מחיר לאלף חשיפות׳ מה שאומר מחיר רק עבור 1000 הופעות או חשיפות של הפוסט שלכם לקהל היעד.
בתוכנה המקצועית לניהול וקידום העמודים קיימות אופציות מתקדמות לניהול הקמפיין הממומן שלכם באינסטגרם. ניתן לשלב במספר קמפיינים או לחלופין לבחור בשיטת קמפיין אחת שתטיב עם העסק שלכם. ניהול קמפיינים מצריך ניסיון רב עם האינסטגרם וידע מקצועי שנבנה במהלך קמפיינים רבים קודמים.
איך בוחרים חברה שתנהל את עמוד האינסטגרם שלך?
כמובן שכמו בכל תחום חברה מאורגנת ואמינה תשקף בפניך מה הן ההוצאות עבור כל שירות רלוונטי. תחושות של שירות אמין וישר הן מרכיב הכרחי בבחירת החברה לקידום העסק באינסטגרם. כמו כן, חברות שונות מציעות חבילות שונות, על כן חשוב לדעת מהן ההוצאות מראש ולבצע תיאום ציפיות מול בית העסק. בין אם המטרה היא הגדלת המכירות, חיזוק הקשר עם הלקוח, בניית המותג וחשיפתו לקהל גדול ורלוונטי – ההחלטה החשובה ביותר שתעשו היא בחירת הגורם שאחרי על ניהול וקידום העמוד שלכם.
אנחנו ב-Trapick מומחים בכל הנוגע לשירות קידום וניהול אינסטגרם ומתמקדים בהגדלת החשיפה שגורמת למעורבות גבוהה יותר ובסופו של דבר ליותר ויותר לקוחות רוכשים. מחפשים חברה מקצועית לשיווק וקידום עמוד האינסטגרם העסקי שלכם? מעוניינים במחיר לניהול האינסטגרם בצורה הטובה ביותר? אנחנו כאן בשבילכם! צרו איתנו קשר! נשמח לייעץ ולעזור.